ceturtdiena, 2011. gada 8. septembris

CEPURE UN MERILINA MONRO/ THE HAT AND MARILYN MONROE

Visas burvestības parasti notiek ar cepuru palīdzību. Ar savu cepuri es aizceļoju 50 gadus atpakaļ :)
Bet kāds tam sakars ar Merilinu Monro?
Nu tad, skatīsimies ar ko tas viss sākās!
----

All magics usually occurs with the help of the hat. With my hat I have gone 50 years back :)
But why I mention Marilyn Monroe?
Lets see, how did it all begin!


Man ļoti patīk 60-to gadu mode un kad man sakārojās tveicīgajām vasaras dienām dabīga materiāla kleitu, par izvēli nebija divu domu – kupla un sievišķīga. Audumam bija jābūt vieglam un kā jau es minēju dabīgam, tādu es atradu Puškina ielas audumu bāzē. Darba procesā es secināju, ka svārku kupluma uzturēšanai man būs nepieciešama odere. Pēc tādas es devos lūkot uz slaveno Abakhan veikalu, kur atradu rokdarbu audumu, kurš nedaudz līdzinās marlei, taču ir blīvāks par to.
     Un lai gan šī vasara nebija tik karsta kā pagājušajā gadā, kleita man ir paspējusi sagādāt dažus Merilinas Monro slavenos mirkļus virs metro lūkas filmā "Septiņi apsēstības gadi" :)

----

I love fashion of the 60’s and when I realized the desire for sultry summer days suitable natural material dress, the choice had no doubt - bushy and feminine. The fabric had to be light and as I said natural, I found the fabric at warehouse on Pushkin street. In process of work I realize that for the fullness of skirt I will need the lining. After that I went to the famous store – Abakhan, where I found a craft fabric, which is a bit like gauze, but is denser than that.
     And even though this summer wasn’t so hot as previous, the dress managed to provide me with Merilyn Monroe’s famous moments standing above the subway manhole in the film "The Seven Year Itch" :)  
Kadrs no filmas "Septiņi apsēstības gadi" (1955)/ Scene from the film "The Seven Year Itch" (1955)

Foto: Linda Bērziņa; vide: LU Botāniskais dārzs/ Photo by Linda Berzina, surroundings: Botanical garden



 Un starpcitu, vai zinājāt, ka Čikāgā šogad ir atklāta mākslinieka Sevarda Džonsona (Seward Johnson) Merilinas Monro skulptūra, kas ir gandrīz 8 metrus augsta un iemūžina to pašu slaveno filmas kadru?!

----

And by the way, did you know that in Chicago this year has been opened Marilyn Moroe's sculpture by artist Seward Johnson, which is aproximetly 8 meters high and eternalize the same famous film scene?!



Seward Johnson "Forever Marilyn"
 Photo from www.streetwisepundit.com
 


Bet es turpmāk laikam nākšu klajā ar nedaudz rudenīgākiem darbiem, jo ir taču sēņu laiks! :) Lai jums pilni grozi!

----

But I will probably continue to come up with a more autumn like achievements, since it's mushroom time! :) Pick up a full baskets!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru