pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

NEGAIDĪTS PĀRSTEIGUMS/ UNEXPECTED SURPRISE






Konkursā pamanītā rokassprādze /
In Competition noted braclet
Photo: &!7

Kad nu ir, tad tiešām IR!

2010. gada februārī ar dažiem saviem darbiem piedalījos ziņu portāla Apollo rīkotajā rokdarbnieču konkursā.
----

When it happens, it really HAPENNS!

February 2010 I participated with few of my works  in latvian news website Apollo.lv announced competition for handicrafts artisans.



Toreiz pēc dziļa ziemas miega bija tikko modies mans snauduļojošais radošums un es biju sākusi radiem un draugiem darināt tamborētas rotaslietas.  Kāds cilvēks man palīdzēja to visu iemūžināt ar fotokameru un uztaisīja brīnišķīgas bildes, kuras bija izdevušās tik skaistas, ka man gribējās dalīties ar tām. Toreiz nekāda rezonanse pēc konkursa nesekoja un es papriecājusies par to visu arī aizmirsu. Bet še Tev (!), šodien pastaigāju pa arhīviem un ieraudzīju, ka portāls Meistardarbs.lv, kas arī bija viens no konkursa darbu vērtētājiem, bija izvēlējies savus favorītus kategorijā "Īpašākā rota" un starp pārdesmit dalībniekiem vīd arī mans vārds un mana tamborētā rokassprādze. Un ziniet, novēlots prieks nemaz nav kripatiņu mazāks!!!! :)

Lūk arī darbs iekš Meistardarbs.lv, ko iespējams apskatīt šeit.

----

 At that time, after a deep winter sleep had just awoken my drowsing creativity and I had started to make a crochet fashion jewelry for my friends and relatives. My friend helped it capture with the camera and made a wonderful photos, which accomplished so beautiful that I wanted to share with them. Then no resonances after competition has followed and I enjoyed it and forgot. But here you are (!), today after searching through the archives I saw that the portal Meistardarbs.lv (advertisment website for things made in Latvia), which was also one of the competitive job evaluators, had chosen their favorites in the category "Very special jewelry" and in between scores of  members also my name and my crocheted bracelet appears. And you know, late pleasure is not a particle less!!!!! :)

You can see the awarded works here.


Pārējie iesniegtie darbi:
Another submited works:


Broša, kas aizceļoja pie Lindas/ Pin that went to Linda

Auskari Līgai/ Earings for Liga


Ziemassvētku dāvana mazajai Emīlijai/ Christmas gift for little Emily
All photos: &!7

3 komentāri:

  1. Kaut kur redzēta brošiņa ;)
    Man liels prieks par Tevi, Maija! Nekad neesmu šaubījusies, ka Tu esi talantīga! Nepazaudē šo prieka sajūtu un tā tik turēt uz priekšu!!! :))

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Linda, par Tavu ticību manām spējām :)
    Es ceru, ka visai drīz mēs varēsim vienoties tandēmā un apliecināt arī Tavas kolosālās fotogrāfes iemaņas, jo mans plašķītis nu ir gatavs ;)

    AtbildētDzēst
  3. Gatavs?! Tu esi malacis!!! Un tagad ej pa rudenīgajām Rīgas ielām paceltu galvu, un daudziem liec atskatīties ;)

    AtbildētDzēst