pirmdiena, 2011. gada 5. septembris

JAUNS SĀKUMS/ NEW BEGINNING


S.Botičelli Venēras dzimšana, 1483/
S.Botticelli The birth of Venus 1483
 
Mani piemeklēja radošās puses renesanse gluži kā Bottičelli gleznā Venēras dzimšana (bez līdzībām nevarēju, galu galā esmu pēc izglītības mākslas vēstures un vizuālās mākslas pedagoģe) un   vairāki cilvēki mudināja, lai es neturot sveci zem pūra. Tā nu es esmu šeit, redzēs, kas no tā visa sanāks :) 

Ak, jā, es mēģināšu rakstīt arī angļu valodā, ceru, ka bargi mani netiesāsiet par gramatikas kļūdām, bet ieteikumus es labprāt uzklausīšu, jo es taču ceru tādējādi uzlabot savas valodas zināšanas!
 
----

The renaissance of my creative side have visited me like in  painting of Botticelli The Birth of Venus (I couldn't without similarities, after all I have education of art history and visual arts teacher) and several people urged me don't hold a candle under the dower (It's a latvian proverb). So I'm here, will see how it all will come:)

Oh, yes, I'll try to write in English, I hope you  don't slam me for grammatical errors, but  I'm always ready to hear from you an advice, because I hope to improve my language skills!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru